onsdag 27 februari 2008

Mjöl ünd Sopranos..

Japp! så ser eftermiddagen ut på skandalfabriken en regnig ryss-dag som denna!
Chefen är på semester så då passade Stefan på att inhandla ett nytt carlsberg-fat..
(Det är fan det enda han tjatat om hela veckan,hehe)
Som ni ser så är det en mobilbild här uppe..Och då kanske ni tänker hur jag kunnat göra det utan fungerande dator hemma..
Jag har nämligen hittat en grym sida på nätet där man kan föra över bilder från telefon till datorn eller vice versa utan att installera en massa skit..
Länk till den sidan: www.egenbild.se
Jävligt användbart ibland får man ju säga och så va..
Igår sket jag i träningen och stannade hemma och kollade på Sopranos istället..
Ja, det var dåligt jag vet,men jag har faktiskt en skada på revbenet efter en frontspark i magen för nån vecka sen på sparringen..(Det tar en jävla tid för det där att bli bra..)
Efter jobbet hakar Stefan och Mattias på hem,vi tänkte spela lite tv-pel och ta en mjöl eller två!
Och sen kanske jag beger mej till club killers på debaser,en tjej (se hemskt fin) jag träffade i lördags frågade om jag ville komma dit..
Hmm,får se hur det blir med den saken..

Inga kommentarer: