måndag 18 februari 2008

Helg ünd hitechmobil..

Klockan är strax efter 11:30 och jag lökar mej genom måndagen på vanligt "the office"-manér..
Helgen var ovanligt lugn med träning och film och melodifestival..
(Sanna och Carola & Andreas var helt klart bäst..Ni ser jag är inte pretto hela tiden..Im all about bredd mothertruckers!)
Skönt att softa en helg för en gång skull! Karaktären går ytterligare några trappsteg uppåt på livsstegen..
Snälla Victoria kom förbi på Lördagskvällen..Hon slafsade i sej maten och somnade en stund på soffan..
Haha! saker och ting är som dom brukar med andra ord.
Vi tittade på melodifestivalen och pratade..
Igår inhandlade jag också en ny mobil..(Se bild)
Det finns ingen hejd på hitechmyset dom pullat in i telefonen..Vad sägs om:

8 gb minne
W-lan
Turbo 3 g
Tv
5 mp kamera
Gps
mm..mm..

Det är ju jävligt mys som ni förmodligen skiter i era "den här telefonen duger åt mej för jag är en fjällräven-karaktär" människor..
Hitechvenen pulserar kraftigt och okontrollerbart när jag kollar på spindelmannen 3 i dvd kvalitet som ligger inne på mobilen!
Yta och produkter det är jag det..Haha!
Snart nalkas lunchen och jag ska nog kolla in vad femman har att erbjuda en dag som denna!

Inga kommentarer: