fredag 15 februari 2008

Neetet ünd nackont..

Skandalfabriken susar knappt hörbart på det där torra kontorsaktiga sättet och jag sitter med en jävla träningsvärk i nacken..
Vi körde klinch igår på träningen.(När man tar grepp om nacken och kastar fienden åt sidan)
Jäävlar va jobbigt det var..Man är ju så otränad i nacken..
Men det är ju bra att kunna för att kunna bli den dödsmaskin man strävat efter så länge..
(se 80-tal,Van Damme,John Mcclane etc..)

Slentrian-skummar igenom nätet,kollar ansiktsboken,mailen..Ignore,skip this step,markera alla-ta bort..
Det är alltid lika spännande att kolla mailen,man går hela tiden in i tron om att det ska poppa upp ett spektakulärt mail utan dess like i inkorgen..Man tror på det varje gång och blir lika rutinigt likgiltig varje gång man ser reklammejl från dalarnas tidningar,discshop och Anna added to your funwall..
Det hela går ut på att i slutändan ignorera och ta bort överflödig information.
Att själv välja vilken typ av information som är värdig ens inkorg..
Av 100 mejl så kanske det är 2 intressanta..Nej nu överdrev jag,4 kanske på sin höjd..
Jag väntar fortfarande på att Quentin Tarantino ska höra av sej med en förfrågan om jag vill gestalta James Dean i filmen om dennes liv som Mr.Tarantino har den goda smaken att regissera..

-Well Quent maybe i can squeze it in in the next spring..I´ll check my calendar..

Nej hörrni nu ska jag sluta dagdrömma och fortsätta avboka alla Kerstins och Gudruns där ute..

Inga kommentarer: