onsdag 18 februari 2009

Vitt ünd mtv-bögeri..

Snart ska jag gå in i köket och måla det andra laget vitt på bordet..
(Som Roger sen ska få måla nåt fräckt på,när han inte har för mycket på studion dvs..)
8 timmar har förflutit sen det första lagret och jag har väl inte gjort så överdrivet mycket idag.
Men jag har i allafall tagit mej tillbaka till Liberty City för första gången sen vi kom hem från det varma.
Det var ett härligt återseende med Niko Bellic och automatgeväret kändes lika smäckat som det gjorde i oktober förra året,det ska bli skönt att återigen dräpa fuckers,sno bilar och köra på folk utan anledning!
Jag har också hört en skvätt av Chris Cornells nya projekt med Timbaland..(Den fete negern som gjort en massa smörja med en massa töntar från amerikat)
Jag vette fan vad som hänt med Chris Cornell på senare dar,han verkar fullkomligt förlorat sej själv och sin forna genialitet i nån ny form av mtv-bögeri..?Många frågor och få svar i mitt huvud..Har knappt hämtat mej från bajsskivan "carry on" och nu det här..
Tillbaka till studion med folket från Eleven och gör nåt mer Euphoria Morning doftande är min åsikt..

Spotify just nu "Casa Del Earp" - Grupp: Down / Album: Over The Under

Dagens spotifytips - Artist: Richard Cheese / Låtar: Gin & Juice,Insane in the brain

Inga kommentarer: