onsdag 25 februari 2009

Onsdagsmorgon ünd kunglig freakshow..

Det är tidig onsdagsmorgon och jag är som vanligt uppe med tuppen,även fast jag inte behöver..Och det är jävligt vuxet!
Mitt nya sömnmönster sitter alltså i fortfarande,riktigt skönt måste jag säga..
-Man kan inte sova bort hela dagen, tänker gubben i mej och förundras än en gång över det växlande vädret i vårt avlånga land en vintertid som denna..
Läser på aftonbladet om förlovningen mellan victoria och daniel..(Ni vet den där prinsessan som har ett obehagligt manligt drag av transa,samt den där gym-raggaren som försöker komma bort från det faktum att han är gym-raggare genom att använda glasögon för att intellektialisera sitt utseende)
Förundras över den mediala bevakningen av denna "freakshow" men tänker efter ännu en gång och inser snabbt med mina nya perspektiv från resan att anledningen med såna här "kalle anka doftande" nyheter är att vi är ett land som kommit otroligt långt på dom flesta stadier och då slutar det med en aning överdriven medial bevakning av såna här tramsnyheter..
Vi har tagit oss förbi dom stora grejerna så att säga..Om man ska vara riktigt krass så kan man se det som en ganska bra grej,men då ska man vara jäävligt krass..
Har lite träningsverk från igår men inte så mycket som jag trodde ändå..Jag började nämligen med thaiboxningen igen!
Så om ni ser nån som "kickar" lyktstolpar i Solna området inom snar framtid så vet ni vem där..
Nu ska jag fortsätta läsa om rosings killar och njuta av hur långt Sverige kommit..Ehh..

Inga kommentarer: