fredag 12 augusti 2011

Steve Jobs ünd Game Of Thrones..


Satt igår och avnjöt till mitt franskrost: Apple Conference från San Fransisco från i Juni i år. Tittade på det från youtube högupplöst i tv´n! (1080p)
Det var ca 2 timmar långt och det handlade enbart om mjukvara. Nördigheten i min personlighet blev än en gång påminnt då jag satt och log åt genierna i Apple och deras tänk kring hifi!
Det kändes som om den lilla hitechtomten i form av Steve Jobs sparkade in dörren till min lägenhet, kastade upp mig i knät och började smiska mig frenetiskt.
- How do you like that bitch? Får Steve fram när han fortsätter för att avsluta med att ta ett kokhett järndon och för evigt brännmärka mitt vita arsel med Apples stilrena logga..
- Hihihi! fnittrar jag mellan tårarna samtidigt som jag fingrar på min Iphone för att ladda ner nån ny app som på så många sätt förenklar mitt liv..

Började på kvällen att titta på Game Of Thrones..Verkar lovande även fast jag bara sett ett avsnitt plus att alla klär sig som Yngwie Malmsteen och Robert Wells i serien.
Jag började mindfucka mig själv och fundera kring vilka appar som skulle göra sig bäst i Game Of Thrones..Kom fram till att Runkeeper och Hitta Vård borde vara självklara val. Också Google maps givetvis. Twitter och Facebook skulle vara intressant också! Man kan bara spekulera kring eventuella tweets och facebook events knutet kring dom 7 rikerna..
Tweet: En vanlig dag i Kings Landing#halshuggningavettlowlifesomtänkerutanförramarna..
Eller facebookeventet: Halshuggning i Kings Landing kl 16. Invited by Eddard Stark "Ned". People who attending=46

Musiken just nu: Funkdoobiest – Brothas Doobie

Inga kommentarer: