söndag 4 juli 2010

Lördagsmorgon ünd Iphone 4..

Klockan har slagit 3 på lördagsmorgonen det börjar ljusna och jag borde nog gå och vila upp min hårt arbetande kropp..
Men jag kan inte slita mej från apples sida och deras iphone 4 filmer.
Jag har lyckats hålla mej lugn med hitecheribögandet den senaste tiden men..Iphone 4 verkar uppenbarligen va nåt i hästväg.
Likt ett heroinknarkande luder känner jag ett sjukt ha-begär efter mitt dyra gift.
När jag inte kan sova räknar jag iphones som hoppar över staket i en vacker hage..
När jag tänker på jobbiga saker i livet så tänker jag på min framtida lur och känner en viss ro i sinnet.
Med den i min ägo blir allt bra tänker jag och pullar upp ännu en snus under den håriga läppen..
Jag är fullt medveten om det larvigt ytliga i prylbögeriandet som jag sysslar med men det hjälps inte..Jag måste köpa en iphone 4 smälta ner den och skjuta upp den i armen med en lortig jävla spruta..

Inga kommentarer: