onsdag 30 september 2009

Intro-natt ünd Voddler..

Jag kan nästan höra dom gamla slitna sumpan-fullgubbarna skrika ut sin spritångest i den folktomma höstnatten och jag är snart klar med min intro-natt på jobbet!
Natten har gått smärtfritt och Clintan hjälpte till att hålla tristessen istyr genom att dyka upp på tv´n som Joe Kid..Jag vet att det är aningen uttjatat men där har vi en riktig karl,precis en sån som jag ska bli när jag blir stor..Jag gillar den röda tråden i hans filmer som bygger på den stora förnedringen av hans fiender..Han slår dom ofta på halsen så dom tappar rösten och ramlar, och i en annan när han trycker in en tvål i munnen på offret så han får kväljningar och hamnar på alla fyra,haha så jävla kul!
Igår fick jag också en inbjudan till Voddler vilket givetvis var välkommet..Det ser onekligen fint ut vid första anblicken och det funkade utan problem när jag testade..Med ett fett utbud av filmer och serier så kommer det bli riktigt jävla bra!
Framtiden är än en gång framme och pillar mej i stjärten med en fjäder som den pissat på!

Inga kommentarer: